luni, 13 februarie 2012

Ultimele imagini de la Glodeanu

Ultimele imagini de la Glodeanu arată dimensiunea dezastrului. După ce televiziunile au plecat
s-au evaporat și utilajele de deszăpezire din zonă. Munți de zăpadă au acoperit totul. Situația nu pare să se remedieze prea curând. Nu uitați că strângem alimente pentru oamenii din Glodeanu până pe 22 februarie. Pentru detalii puteți să-mi scrieți pe adresa: nicoletatintea@gmail.com Vă mulțumim.

Un comentariu:

  1. Ma uitam cu groaza de cateva ore la filmarile facute din satele ingropate in zapada. Ma gandesc iar cu groaza ca in timp ce eu as putea sa dorm, acolo in casele acelea copii au mutit de frica si poate dorm, batranilor le-au inghetat lacrimile pe fata de intuneric si frig, iar parintii sunt pierduti in neputinta.Ninge iar si cred ca e o noapte atat de grea acolo in casele acelea:frig, foamete, intuneric. Cat frig poate indura un om normal? dar un batran, un copil, cate zile? cum se scurg orele acolo.
    mi-a ramas in minte ceva din articolul trecut "ca noaptea oricum nu se face nimic". dar stim, ca noaptea e mai mult mai greu sa traiesti cu lipsa sperantei. Ma doare ca oameni mici incearca sa faca lucruri mari, iar oamenii mari nu fac nimic. ca oameni de la sute de km distanta ar veni sa-i ajute dar nu pot,iar cei de la 40-50 km, nu fac nimic. Daca trec peste noptile acestea 2-3 se incalzeste.Daca zapada se topeste brusc va fi un dezastru, nu vor mai avea unde fugi, pentru ca apa se infiltreaza peste tot. Ce facem cu ei atunci, unde vor dormi? cui ii lasam, unde ii luam? sunt multi care nu au nimic ... si eu nu stiu ce inseamna sa nu ai nimic, dar cred ca e mai rau decat imi imaginez. Vor avea nevoie de case, de mobila, paturi, de tot. Tot ce pot e sa sper ca multi oameni mici ce suntem sa putem face minuni mari.pentru ca nu vreau ca oamenii aceia sa mai sufere atat de mult. Mesajul meu o fi "lacrimogen" dar lumea are atata nevoie de bunatate, compasiune.

    RăspundețiȘtergere