sâmbătă, 5 mai 2012

Se întâmplă minuni...

Pentru Nadia. Nadia Radu. O mamă din Glodeanu care a rămas în tinerețe fără un picior, în urma unui accident. O doamnă cu suflet mare, pe care noi o vedem ca pe un înger păzitor al oamenilor și copiilor din Glodeanu a răspuns mesajului pe care l-am lansat aici. Și avem toate motivele să o numim înger păzitor.
Nadia Radu, cu fetița ei
Nadia are acum o proteză de picior nouă, o proteză performantă care nu-i mai provoacă răni. Proteza a costat 7.500 RON. O avere, pentru familia Nadiei, al cărei soț este pensionat pe caz de boală. Mulțumim "îngerului" păzitor care i-a făcut Nadiei această bucurie. Același înger care a ridicat la Glodeanu o căsuță pentru una dintre familiile cu cinci copii și care a avut și are o un rol important în ridicarea centrului social din curtea bisericii. Vă mulțumim din suflet pentru tot! Dumnezeu să vă răsplătească faptele bune!

Proteza cea nouă

Un comentariu:

  1. Multumesc din suflet pentru aceasta proteza. Inchipuiti-va cum e sa va roada incaltaminea la fiecare pas. Mi se intampla din nou,pentru ca mansonul de silicon mi s-a rupt si ma deranjeaza si din nou nu am bani sa il cumpar. Am pensia de 350 roni, iar mansonul costa cam 2700. Daca poate sa ma ajute cineva nr. meu de tel este 0740164740. MULTUMESC INCA ODATA OAMENILOR CU SUFLET MARE!

    RăspundețiȘtergere